()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

آقا اون مسیر طولانی و سختی که یک سالک اهل ریاضت! ریاضت های جدی! دربیست سی سال می رود و شاید به نتیجه برسد و یا نرسد، انسان با فرض امر به معروف صحیح و درست می تواند در چهار پنج سال برود و به نتیجه برسد! اگر درست و منظم اهل امر به معروف باشد! باور کن آقا! باور کن!



برای دریافت پوستر با کیفیت اصلی، اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۶
علی رجبی

به گزارش  اهل نجات و به نقل از آدینه اردکان به مناسبت هفتم ذی الحجه فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)، مراسم عزاداری از طرف امام جمعه محترم  اردکان فردا صبح ( دوشنبه مورخ  94/6/30) از ساعت 10 الی 11 در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان برگزار می گردد. از عموم عاشقان مکتب اهل بیت علیهم السلام دعوت می شود در این مراسم شرکت فرمایند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۵
ستاد امربه معروف و نهی از منکر

.........................

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۴
ستاد امربه معروف و نهی از منکر

به گزارش اهل نجات، اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان به همراه آقای بهجتی رییس اداره صنعت و معدن، آقای کمال آبادی مسئول اجرایی نمایشگاه و آقای قپانی از اصناف اردکان، از نمایشگاه مستقیم عرضه کالا پاییزه در اردکان بازدید نمودند.


در این بازدید از بانوان فروشنده محجبه و غرفه هایی که در ترویج حجاب اسلامی فعالیت داشتند، با اهدا هدایایی از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان تقدیر به عمل آمد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۲
علی رجبی

به گزارش اهل نجات، خانواده شهید علی خلیلی (شهید ناهی از منکر) از قصاص قاتل فرزند خویش گذشتند.

در بخشی از بیانیه کتبی این خانواده عزیز آمده است: «فرزند شهیدمان؛ علی‌رغم همه قصورها، کوتاهی‌ها و گاه دلشکستگی‌هایی که طی این 4 سال در حق ما روا شد، ما نیز به تو اقتدا کرده و با استعانت از الطاف خفیه الهی و با توسل به قلب عالم امکان، حضرت بقیة‌ الله الاعظم ارواحنا‌ له الفدا، به‌امید یک لبخند آقا و رهبرمان حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای،‌ بدون ذره‌ای چشم‌داشت مراتب گذشت قاطع و منجز خویش را از حق قصاص خود به اطلاع عموم مردم حزب‌الله ایران می‌رسانیم.»


به همین مناسبت، ستاد اکر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان اقدام به نصب بنری در این زمینه نموده است.



فایل با کیفیت بنر را می توانید از این جا دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۵
علی رجبی

به گزارش اهل نجات، در دیداری دوستانه از حجت الاسلام کوثری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان خواسته شد تا عملکرد شش ماهه اول سال 94 را مطرح کنند؛ لذا ایشان در گزارشی، عملکرد ستاد امر به معروف اردکان را اینگونه تشریح کردند:

 
وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُقِیمُونَ الصَّلاةَ وَ یُؤْتُونَ الزَّکاةَ وَ یُطِیعُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ أُولئِکَ سَیَرْحَمُهُمُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ              «توبه 71»

مردان و زنان با ایمان ولى (و یار و یاور) یکدیگرند، امر به معروف و نهى از منکر مى‏کنند، و نماز را بر پا مى‏دارند، و زکات را مى‏پردازند، و خدا و رسولش را اطاعت مى‏نمایند، خداوند به زودى آنها را مورد رحمت خویش قرار مى‏دهد خداوند توانا و حکیم است.

با سلام و درود به ارواح پیامبران و اولیای الهی، علما، شهدا و همه آن بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر، که به نوعی بر گردن ما و انقلاب حق دارند، همچنین با عرض تبریک ایام مبارک ماه ذی الحجه باید به استحضار شما و تمام مردم خوبمان برسانم؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان مفتخر است اعلام بدارد در شش ماهه اول سال 1394، ضمن برگزاری جلسات متعدد شورای مرکزی با مسئولین شهرستان، همچنین معاونین و فعالین ستاد، سعی نموده است در حد توان و امکانات با ارگان ها، سازمان ها و ادارات مختلف، همچنین مسئولین شهرستان در زمینه شناسایی، تشویق و تنبیه معروف و منکر و رسیدن به اهداف ستاد مرکزی کشور، همکاری نماید. جهت آگاهی مردم و مسئولین به صورت اختصار و ارائه آمار به اهمّ فعالیت ها اشاره می گردد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۰

قانون گسترش راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب اسلامی، 13/ دی / 1384 به تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این قانون به صورت تخصصی برای هر یک از دستگاه های قانون گذار و اجرایی به تصویب رسیده است.

شما می توانید فایل pdf آن را از این جا دانلود کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۷
علی رجبی


به گزارش اهل نجات، جلسه پایانی کلاس آموزش شیوه های عملی امر به معروف و نهی از منکر مسجد امام سجاد علیه السلام شهرک ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، جمعه شب در این مسجد برگزار گردید. در پایان نیز، از شرکت کنندگان در این دوره، امتحان گرفته شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۰
علی رجبی
به گزارش اهل نجات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان همزمان با روز بانکداری اسلامی، نسبت به نصب تابلوی رعایت حجاب اسلامی در بانک مهر اقتصاد واقع در بلوار امام خامنه ای اردکان اقدام نمود.

bank_mehr


فایل با کیفیت این بنر را می توانید از این جا دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۶

به گزارش اهل نجات، دومین جلسه ستاد امر به معروف با مسئولین شهرستان اردکان با موضوع : "تذکر لسانی وظیفه همگانی" و "بررسی راهکار های اجرایی عفاف و حجاب اسلامی" دوشنبه 2 / شهریور / 94 در دفتر امام جمعه اردکان برگزار گردید.

در این جلسه که علاوه بر اعضای اصلی ستاد، تمامی رئسای دانشگاههای شهرستان، همچنین مسئولین بخش هایی از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ضیایی نیز حضور داشتند، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع گردید.

در ادامه امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ضمن بیان مطالبی در باب عفاف و حجاب اسلامی، خاطر نشان کردند: مسئولین از مبحث اصلی یعنی حجاب و عفاف خارج نشوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۴