()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش اهل نجات، شب گذشته جلسه داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام کوثری دبیر ستاد امر به معروف اردکان با محکوم کردن حوادث نیجریه،‌ اقدامات صورت‌گرفته را "ظالمانه" و "وحشیانه" خطاب کردند و از مسئولین و دستگاه دیپلماسی کشور خواستند تا در این موضوع جدی تر وارد شوند.


در ادامه این جلسه، برنامه های آتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان در فصل زمستان مورد بحث و جمع بندی قرار گرفت.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۶
مهدی مهدوی

به گزارش اهل نجات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با همکاری واحد رهبری و رهنمود مسجد امام سجاد علیه السلام اقدام به تهیه و توزیع پوستری با موضوع "خشونت خاموش" در سطح شهر نمود.



جهت مشاهده فایل در اندازه اصلی اینجا کلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۰
مهدی مهدوی
همان طور که در زیارت اربعین می خوانیم : و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک عن الجهاله و حیره‌الظلاله. (حسین علیه السلام خون قلبش را به آستان الهی هدیه داد تا بندگان را از ظلمت جهل و نادانی و حیرت گمراهی رهایی بخشد.) امام حسین علیه السلام برای رهایی بندگان خداوند از جهل و نادانی قیام کرد و در این راه کشته شد؛ حال می بینیم که متأسفانه پس از گذشت بیش از چهارده قرن از واقعه عاشورا، علی رغم روشنگری های دلسوزانه امام جمعه محترم شهرستان اردکان در مورد پیاده روی میدان توت که برگرفته از نظرات مراجع عظام تقلید می باشد،‌ عده ای با سوء استفاده از جهلِ برخی از مردم، نسبت به همراهی هر چه بیشتر آن ها در پایه گذاری این بدعت تلاش می کنند و در مقابل،‌ مخالفان و منتقدان این بدعت را " مخالفان هیئت" و "مخالفان عزاداری" می نامند!!


همان طور که از زمان انقلاب تا کنون،‌ ملت فهیم و متدین اردکان با نصب العین قرار دادن احکام و نظرات مراجع عظام تقلید،‌ که این نظرات و احکام برگرفته از شرع و دین مبین اسلام است، در مقابل بدعت ها و انحرافات در دین ایستادگی و مقاومت از خود نشان داده اند، انتظار می رود که جهت جلوگیری از شکل گیری این بدعت نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۰
مهدی مهدوی
به گزارش اهل نجات،‌ همزمان با اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با همکاری  اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان اردکان و مسجد علوی شهرک انقلاب، اقدام به برگزاری مراسمی در جوار مرقد پاک شهیدان گمنام پارک شهر نمود و بعد از سخنرانی و ذکر مصیبت، ادامه عزاداری همانند سال های گذشته در حوض عباس صورت پذیرفت.


با تشکر از مردم خوب و عاشق اهل بیت علیهم السلام و مسئولین محترم و علی الخصوص مسئولین عزیز اداره آموزش و پرورش اردکان که در این برنامه حضور یافتند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۱
مهدی مهدوی

کاروان می آید از شهر دمشق .

بر سرخاک شه سلطان عشق .

کاروان با خود رباب آورده است .

بهر اصغر شیر و آب آورده است .

کاروان آمد ولی اکبر نداشت .

ام لیلا شبه پیغمبر نداشت .

کاروان آمد ولی شاهی نبود .

بر بنی هاشم دگر ماهی نبود .       

اربعین حسینی تسلیت باد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۵
علی رجبی

به گزارش اهل نجات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با همکاری واحد رهبری و رهنمود مسجد امام سجاد علیه السلام اقدام به تهیه و توزیع پوستری با موضوع "نفوذ در کلام امام خامنه ای" در سطح شهر نمود.


نفوذ در کلام رهبر


برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۹
مهدی مهدوی

به گزارش اهل نجات، همزمان با آغاز هفته بسیج ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان اقدام به نصب بنری با موضوع "ماهیت بسیج" نمود. 



جهت مشاهده تصویر در اندازه واقعی این جا کلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۳
مهدی مهدوی