()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بحمد الله ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان به همت جوانان پرشور و متدین خویش سال 1394 را با فعالیت ها و برنامه های قابل توجهی پشت سر گذاشت.
آخرین جلسه شورای مرکزی ستاد در تاریخ 94/ 12/22 در دفتر امام جمعه و با حضور اکثریت اعضاء و مسئولین شهرستان با عنوان: عید واقعی؛ زمینه ها و برنامه ها برگزار گردید.در این جلسه امام جمعه محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال نو، خاطر نشان ساختند در وصیت نامه امام آمده است: ما افتخار می کنیم که برای اقامه معارف قرآن و اهل بیت قیام کرده ایم.


و در ادامه، ابراز داشتند موضوع جلسه خیلی کلی است لذا خوب است در این جلسه بیشتر در مورد حجاب و رعایت حریم ها و مسائل شرعی بحث و تبادل نظر بشود.
در ادامه جلسه بنده به عنوان دبیر ستاد، با تشکر از حضور مسئولین و معاونت های فعال ستاد و این که به فرموده امیرالمومنین عید واقعی آن روزی است که گناه و معصیت نکنیم، از مسئولین خواستم هر کس آخر سال کلاه خویش را قاضی کند که آیا مردم از عملکرد ادارات و کارمندان ما راضی هستند؟ که اگر هستند عید واقعی که همان خدمت واقعی است تحقق پیدا می کند.
عید واقعی آن است که آخر سالش را جشن بگیرند نه اول سالش را؛ عید واقعی فقط جسمانی نیست بلکه عید باید روح و روان انسانها را نیز جلا بدهد و این محقق نمی شود جز در سایه همت و تلاش مسئولین در کنار مردم.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضای ستاد نظرات م دیدگاههای خویش را در مورد مسائل مختلف طول سال و به خصوص بحث حجاب و عفاف در ایام تعطیلی سال نو و بعد از آن، ارائه نمودند و مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر گردید:
1. معاونت ادارات و کارخانجات جناب آقای عیدانی در سال جاری زمینه های حضور ستاد امر به معروف و آموزش کارکنان و کارگران را در ادارات و کارخانجات فراهم نماید.
2. معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف جناب آقای حاجی اسماعیلی ضمن تکمیل مرحله اول آموزش و اهدای گواهی نامه ها، مرحله دوم را با همکاری دیگر معاونت ها آغاز نماید.
3. معاونت تشکل های مردمی ستاد جناب آقای شاهدی ضمن شناسایی تشکلهای جدید، زمینه را برای ایجاد شوراهای جدید فراهم نماید.
4. اداره صنعت، معدن و تجارت در ایام آغازین سال نو بازرسین خویش را افزایش دهد تا طعم شیرین این ایام بر مردم تلخ نگردد.
5. ستاد امر به معروف در راستای رسالت خویش نسبت به طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، ضمن برگزاری جلسات همکاری و آموزش با نیروی مقاومت بسیج، در ایجاد و ساماندهی و اعزام گروه های تذکر لسانی اقدام نماید.
6. ستاد امر به معروف در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی ایام عید، اداره اوقاف را در برپایی خیمه های معرفت و طلاب را در برنامه های فرهنگی مذهبی در پارکها و مدارس مورد اسکان به صورت نماز جماعت یاری نماید.
در پایان ضمن تشکر از حضور و همکاری مسئولین شهرستان که الحق و الانصاف ستاد را در امور درخواستی یاری دادند، گله ای کنم از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر تابش، که علی رغم دعوت از ایشان، برای چندمین بار نه خود ایشان و نه نماینده ای در این جلسه حضور پیدا نکردند.
امیدواریم ایشان که داعیه دار خدمت به مردم و به خصوص فرهنگ و تمدن این مرز و بوم هستند در جلسات آتی و همکاری بهتر با ستاد حضور یابند.

IMG_1478

IMG_1491

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
ستاد امربه معروف و نهی از منکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی