()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خامنه ای:

"معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم؛ هر کسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است؛ حفظ عزّت و آبروی ملّت ایران، بزرگ‌ترین معروف است. اعتلای فرهنگ، سلامت محیط اخلاقی، سلامت محیط خانوادگی، تکثیر نسل و تربیت نسل جوان آماده‌ی برای اعتلای کشور، رونق دادن به اقتصاد و تولید، همگانی کردن اخلاق اسلامی، گسترش علم و فنّاوری، استقرار عدالت قضائی و عدالت اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ملّت ایران و ورای آن و فراتر از آن، اقتدار امّت اسلامی و تلاش و مجاهدت برای وحدت اسلامی؛ مهم‌ترین معروفها اینها است و همه موظّفند در راه این معروفها تلاش کنند؛ امر کنند". 

حفظ عزت و آبروی ملت ایران(که یکی از معروفات است) در گرو حفظ ارزشهای اسلامی است؛ ارزشهایی که بهای سنگین آن خون هزاران عالم و فرهیخته پیر و جوان این مملکت بوده است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان، شوراهای محله ای، طلایه داران و گروه های تذکر لسانی حمایت همه جانبه خویش را از بیانات امام جمعه محترم در خطبه های روز جمعه 31 اردیبهشت مبنی بر رعایت اصول و موازین شرعی در برنامه ها و اقدامات مثلا فرهنگی سازمانها و گروهای مختلف، اعلام می دارد؛ امید است بتوانیم با همکاری و همدلی مسئولین و مردم در راستای هرچه بهتر اعتلای فرهنگی و سلامت اخلاق محیطی و خانوادگی قدم های بهتر و موثرتری برداریم.  

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
محسن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی