()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲ مطلب توسط «محسن» ثبت شده است

پویش مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان:

با سلام 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب قصد دارد پویش من حجاب را دوست دارم را در شهرستان راه اندازی کند.

شرایط : 

1- عکس های فرشته های زیر 9 سال خود را با چادر و ترجیحا با روسری و پیشانی بند ارسال کنید.

2-پس زمینه تصویر می تواند، فضای معنوی مسجد ، محراب ،حسینیه های شهرمان و یا قبور شهدای گمنام پارک شهر و یا گلزار شهدای اردکان باشد.

3-ترجیحا یک برگه آ4 که روی آن جمله ای در موضوع حجاب نوشته شده باشد را به دست صاحب تصویر بدهید. 

مثلا : "  من حجاب را دوست دارم " یا " حجاب، انتخاب تاریخی مردم اردکان "

عکس های خود را به آیدی زیر در تلگرام ارسال نمایید و در کانال 🌹« من حجاب را دوست دارم »🌹 مشاهده کنید.


ایدی ارسال تصاویر:


Telegram.me/Hijabislove


لینک کانال تصاویر:



https://telegram.me/joinchat/AkxrKj7fhVySHkmcGvq8GQ



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۳
محسن

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خامنه ای:

"معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم؛ هر کسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است؛ حفظ عزّت و آبروی ملّت ایران، بزرگ‌ترین معروف است. اعتلای فرهنگ، سلامت محیط اخلاقی، سلامت محیط خانوادگی، تکثیر نسل و تربیت نسل جوان آماده‌ی برای اعتلای کشور، رونق دادن به اقتصاد و تولید، همگانی کردن اخلاق اسلامی، گسترش علم و فنّاوری، استقرار عدالت قضائی و عدالت اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ملّت ایران و ورای آن و فراتر از آن، اقتدار امّت اسلامی و تلاش و مجاهدت برای وحدت اسلامی؛ مهم‌ترین معروفها اینها است و همه موظّفند در راه این معروفها تلاش کنند؛ امر کنند". 

حفظ عزت و آبروی ملت ایران(که یکی از معروفات است) در گرو حفظ ارزشهای اسلامی است؛ ارزشهایی که بهای سنگین آن خون هزاران عالم و فرهیخته پیر و جوان این مملکت بوده است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان، شوراهای محله ای، طلایه داران و گروه های تذکر لسانی حمایت همه جانبه خویش را از بیانات امام جمعه محترم در خطبه های روز جمعه 31 اردیبهشت مبنی بر رعایت اصول و موازین شرعی در برنامه ها و اقدامات مثلا فرهنگی سازمانها و گروهای مختلف، اعلام می دارد؛ امید است بتوانیم با همکاری و همدلی مسئولین و مردم در راستای هرچه بهتر اعتلای فرهنگی و سلامت اخلاق محیطی و خانوادگی قدم های بهتر و موثرتری برداریم.  

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۲
محسن