()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه بیست و سوم اسفند ماه، آخرین جلسه شورای مرکزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه محترم شهرستان اردکان برگزار گردید. 

بعد از قرائت قرآن در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم، ضمن خیر مقدم به مسئولین و اعضای ستاد، تفسیر زیبایی از آیات عبادالرحمن در قرآن را بیان نمودند و به اهمیت نهادینه کردن این صفات تاکید کردند؛ در ادامه جلسه ازحاج آقا کوثری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواستند تا گزارشی از عملکرد یکساله ستاد ارائه نمایند. 

حجت الاسلام و المسلمین کوثری در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به مسئولین، از همکاری خوب و صمیمانه ایشان با ستاد تشکر نمودند و گزارشی مبسوط از برنامه های آموزشی، تبلیغی و پژوهشی ستاد ارائه دادند و خاطر نشان کردند ادامه فعالیت های آموزشی و تبلیغی بعد از تعطیلات عید در دانشگاهها، حوزه های علمیه، برخی کارخانجات و حتی شهرک صحابه افاغنه ادامه پیدا می کند. 

ایشان همچنین آماری از کلاس های آموزشی و افراد شرکت کننده، شوراهای امر به معروف، گروههای تذکر لسانی، گزارشات مردمی و پیگیری بعضی امور مربوطه ارائه نمودند. 

جلسه با اعطای احکام معاونتهای ستاد، همچنین احکام رئیس و دبیر شوراها توسط امام جمعه محترم ادامه پیدا کرد و بعد از آن تمام مسئولین و اعضای ستاد گزارشی از برنامه های اجرایی خویش در سال 95 ارائه نمودند و متعهد شدند در سال آتی همکاری بهتری به ویژه در زمینه های آموزشی و فرهنگی با ستاد امر به معروف داشته باشند. 

در پایان ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام آمادگی نمود در ایام تعطیلات عید نوروز در کنار دیگر نیروهای فرهنگی در زمینه های مختلف همکاری نماید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
ستاد امربه معروف و نهی از منکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی