()

تبلیغات
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پویش مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان:

با سلام 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب قصد دارد پویش من حجاب را دوست دارم را در شهرستان راه اندازی کند.

شرایط : 

1- عکس های فرشته های زیر 9 سال خود را با چادر و ترجیحا با روسری و پیشانی بند ارسال کنید.

2-پس زمینه تصویر می تواند، فضای معنوی مسجد ، محراب ،حسینیه های شهرمان و یا قبور شهدای گمنام پارک شهر و یا گلزار شهدای اردکان باشد.

3-ترجیحا یک برگه آ4 که روی آن جمله ای در موضوع حجاب نوشته شده باشد را به دست صاحب تصویر بدهید. 

مثلا : "  من حجاب را دوست دارم " یا " حجاب، انتخاب تاریخی مردم اردکان "

عکس های خود را به آیدی زیر در تلگرام ارسال نمایید و در کانال 🌹« من حجاب را دوست دارم »🌹 مشاهده کنید.


ایدی ارسال تصاویر:


Telegram.me/Hijabislove


لینک کانال تصاویر:



https://telegram.me/joinchat/AkxrKj7fhVySHkmcGvq8GQ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
محسن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی